Voltam még a múltkorjában az MÁKnál, mert a családi pótlékot szerettem volna másik bankszámlára utaltatni.
Ott is az ügyintézés megér egy misét.
Hozzátenném, gyorsan, kultúráltan sikerült elintéznem, az ügyintéző segítőkész volt.
De.
Az nem csak úgy van ám, hogy megmondom az új számlaszámot.
Formanyomtatványt kitölt, anyja neve 6 példányban, cipőméret, és egyéb, lényegtelen személyes adatokat is meg kell adni.
Nem baj, ha azok nem változtak, akkor sincs mese.
Ki. Kell. Tölteni. Minden. Rubrikát.
Aztán már el is felejtettem az egészet, utalások szépen megérkeztek, amikor olyan 3 hónap múlva levelet kaptam a MÁKtól.
Azt írták, hogy blablabla, mivel kétszer sem vettem át az ajánlott levelet, blablabla törvény alapján kézbesítettnek tekintik, és csak arról akartak tájékoztatni, hogy a kérésemre másik számlára fogják utalni a családi pótlékot.
Állj!
Először is, miért kell erről levélben tájékoztatni? Ott voltam, kértem, befogadták a kérelmemet, kész.
Írjanak, ha utólag kiderült, hogy mégsem lehet.
Másodszor meg a Postáról sok rosszat tudok mesélni.
De eddig az összes ajánlott levelemről ott volt az értesítő a postaládámban. Az összesről. Amit nem vettem át egy héten belül, arról a második értesítő is.
Olyat, hogy két levélről mindkét érrtesítő ne jusson el hozzám, nem tudok elképzelni.
Azt már sokkal inkább, hogy a MÁK egyáltalán nem is küldte el a leveleket...